is even kijken of ik de uitleg wat completer kan maken voor je..
Je begint met 3 testen:
-Psychisch
-Fysiek
-Medisch
Het eerst genoemde onderzoek bestaat uit een vragen lijst, zoals de sito toets, en het 2de deel bestaat uit een gesprek met een psycholoog. Dit is bij iedereen verschillend, maar de enige tip die je hierbij kan krijgen is: Wees gewoon eerlijk over alles.!!

(dan komt alles goed). En sta achter je keuze.
De fysieke test word meestal gecombineerd met de medische test. Dus beide op de zelfde dag. (dat is wel zo lekker). Medisch spreekt voor zich:
-ogen
-oren
-Bloeddruk
-Fysio
-Hartfilmpje
-Tandarts
Zo heb ik ze wel ongeveer. Ogen is een simpele test waarbij je de getallen en letters moet oplezen, en op die manier worden je ogen berekend.
Je oren doormiddel van een koptelefoon en wat geluidjes, druk op de knop als je het geluidje hoort.
Tandarts bezoek is de snelste die je ooit hebt gehad..!! (mits je gebid in orde is).
De fysio kijkt je gewrichten en spieren na, de vorm van je rug en je houding.
De rest spreekt wel voorzich denk ik. De fysieke keuring bestaat uit een krachttest, hierbij moet je tegen een apparaat aan drukken en duwen in verschillende houdingen. Hiermee word je spier kracht berekend. Na dit onderdeel mag je een stukje fietsen.
Dit alles is afhankelijk van je functie naar mate jij moet presteren. Na dit kan je je even opfrissen en wachten op de uitslag.
De rest staat onder mij genoemd.
Wil je meer weten, bel dan gewoon even het informatie nummer dat te vinden is op
http://www.werkenbijdemarine.nl
Succes..!!